"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

onsdag 5. oktober 2011

Pakkepakke

No er pakkinga begynt!


Aldri før har eg klart å være så tidleg ute med å pakke! Vi reiser Fredag, kl 13.00. Som regel brukar eg å pakke kvelden/natta før! Må innrømme at det er digg å sleppe at stressfaktoren kjem kl 23.59 kvelden før :p


Har eit vanskelig val framfor meg.......



Eg har dette speilreflekskamera... Det eg driv å undrar på, er om eg skal ta med meg dette stoore kameraet. Eller om eg skal kjøpe meg eit mindre kamera så eg kan ha i veska. Type Sony vaneleg kamera, altså, ikkje speilrefleks. Stort problem! Kjem eg til å angre om eg ikkje tek dette med?? Eg må jo i tilfelle ha med baggen til det også, det tek jo ganske stor plass.. Og er tungt.. hm...

Kva skal eg gjer?? Nokon som har forslag..?


post signature

3 kommentarer:

  1. Av egen erfaring tror jeg du vil angre.. Veldig nedtur med et annet, muligens dårligere kamera etter å ha hatt et godt speilreflekskamera ;)

    SvarSlett
  2. Ta me speilrefleks! Du kjeme til å angre visst ikkje=)

    SvarSlett