"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

søndag 22. januar 2012

Matkurs med mamma

Idag er det Søndag.. Det vil sei, at imårgå er det Mandag... So kjem Tirsdag! Berre ein heil dag igjen til eg får Rolfen heim! Neste tur han skal på, trur eg at eg skal pakke meg sjølv ned i kofferten ;)

 Idag når vi sto opp, var det kvitt ute og snøven var endeleg komt til Kristiansand også..på litt ordentlig vis.. Det er så fint når snøven heng på trea, og det er så frisk og deilig luft ute!

Mobilbilde

Idag har eg lært meg noke nytt! Nemmlig laga mamma sine gode, heimelaga kjøttkake! Dei er best i verden, og no har eg oppskrifta ;)
Vi har hatt det kosleg idag med masse Yatzy og matlaging, og sett et par filmar no på kvelden!


Dei vart veldig god, om eg skal seie det sjølv ;)

Skjønnaste mamma


Deilig søndag!








Klem
post signature

3 kommentarer: