"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

torsdag 8. desember 2011

5 år ♥

Idag, 8.desember, er det 5 år sia eg blei ilag med verdens beste kar. Det fortjena et blogginnlegg! ;)
 I 2006, gjekk vi altså i klasse ilag på folkehøgskule, og vi blei fort veldig gode venna, og deretter kjærestar. Og det er det beste som nokon gong har skjedd meg

TAKK baby, for at du alltid er der for meg, for at du støttar meg, oppmuntrar meg, stadig overraska meg, og elskar meg! Eg veit virkelig ikkje kva eg skulle gjort her i livet utan deg. Du er min beste venn, og eg diggar å henge med deg, og bruke tid med deg. ♥ ♥ ♥

Eit lite bilderas, av oss 2! Det må til!



                                        Desse 2 rare bilda er frå nokre dagar etter vi blei saman! Fotogene til tusen!






                                        
                                                                                 Fyrste jula ilag -07


                                                                    Rolfen besøkte meg i Bergen!


                                                                   Bilde som vi brukte til bryllupsinvitasjon.






Idag hadde vi egentlig planlagt å stikke ut å ete, å kose oss litt ekstra, men heilt ærlig, så har vi vel knapt sett kvarandre idag... :p  Rolfen og musikk-klassa driv med forestilling som dei skal ha imårga, og eg har tilbrakt mesteparten av dagen i dansesalen. Men vi skal nok ta det igjen ♥

Eg er ihvertfall 1 stk heldig jente!! ♥

Gratulere med 5-års dagen kjære ♥


Elskar deg! ♥






post signature

1 kommentar:

  1. Nydlige dokke e!! Som skapt for kvarandre, ja! :) Gratulere so masse med jubileumet! Kyss, klapp og klem frå oss i Torvik <3 (og no kjeme dåkke snart heimatt!!:):)

    SvarSlett