"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

mandag 3. oktober 2011

Mine fine tåspissko!

Igår begynte eg å tenke litt pakking til New York, begynte å vaske kle og sortere. Enda med at eg flytta om på heile kleskapet! Typisk meg, og begynne med eit eller anna prosjekt. Fant også ut, som eg alltid gjer, at eg har altfor mykje kle! Rydda i treningsklea mine, og der fant eg tåspisskoa mine! Fine skoa, som eg aldri har laga ferdig. Altså,sydd på strikk. Så det har eg holdt på med idag og litt igår. Det er faktisk VELDIG sjeldent eg syr. Rolfen syr på knappane sine sjølv for å sei det sånn ;)

Det som er litt trist, er at eg ikkje har leggar som klarar å gå på tåspiss!  Er nok derfor dei aldri blei laga til. Beinhinnebetennelse i begge leggane er ikkje godt og ha då! Har prøvd å stå nokre gongar, men det gjer rett og slett altfor vondt i beina.


Det bilde tok eg igår, så eg er komen litt lenger!
Legg nok ut bilde ved ei seinare anledning når dei er ferdige :)

Ellers he vi OPPTUR på skulen i desse dagar. Då er vi sosiale frå morgon til kveld, og har undervisning i eit tema. Frå Mandag til Onsdag. Felles middag og heile pakka, det er jo ganske koselig!

4 dagar til NY!!



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar