"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

torsdag 6. oktober 2011

The Big Apple - Here we come!

DÅ er eg nærmare New York enn det eg har vore nokon gong! (Ok, ikkje heilt sant da men)
Har vært en tur ut idag, og fiksa siste rest. Veldig fornøgd med mine søte små reiseflaske:


Genialt! Slepp eg alle store shampoo flaskene ++

Ellers har vi hatt ein deilig dag. Brukt tid attme Rolfen og kosa oss. Han diska opp med biff og fløtegratinerte potete, noko som smakte heilt himmelsk!



No skal vi berre kose oss resten av kvelden, kanskje sjå en film? Imårga kl 12.15 reise vi til flyplassen.
Det blir neppe blogging mens eg er der borte. Då skal eg berre nyte det, ta masse bilde, og oppleve masse :) Blogginnlegg kjem når eg er komt heim! 

Nokre bilde av meg og min kjære på slutten.






Pent par.

Ha ei herleg veke!! Det skal eg :)



post signature

2 kommentarer:

  1. Jeg liker bloggen din, Miriam. Du er kul! Gleder meg til videre oppdatering og spesielt fra NY. Så har du jo det peeeneste navnet i verden :)

    - Miriam på disippeeeel :)

    SvarSlett