"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

fredag 23. desember 2011

Det fjerde lyset er tent, og ventetida er over.

Sia sist, så he vi....

..tent det 4. lyset, heime hos mamma..
                   


                                  No tenner vi det fjerde lys
                                  og natta vert til dag.
                                  Vi ventar på ein Frelsarmann
                                  for alle folkeslag.










Vi har heia det Norske håndballaget fram til gull ☺

attmed kjekke folk ☺
Stian, Rolfen og bror Fred-Michael


Eg har lært meg poker.. ganske kjekt egentlig. Hadde nybegynnarflaks og vann fyrtse runda. Men etterpå gjekk det vel egentlig berre nedover..


mamma, eg, storesyste Evy-Gunn, Sean-Gabriel og Rolfen var oppi heia og fant oss juletre!

..eg fant mitt lisje tre..
..vi har vore på julespel til min nevø Sean-Gabriel. Han spelte ein av dei tre vise menn, og hadde 3 replikkar. Flink
vi har kosa oss heime i det julepynta huset til mamma..



ete deilig julemiddag og pynta juletre!

Ha ei deilig julehøgtid ♥



post signature

1 kommentar: