"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

søndag 4. desember 2011

Julebord med skulen

Aller fyrst.. Det er jo andre søndag i advent, så då må songen syngast og lysa tendast!
Det nærmar seg jul med stormskritt..Ikkje lenge igjen!    Glede!



                    





                        No tenner vi det andre lys,
                        dei står der stilt og skin.
                       Vi ventar på at Gud, vår Far,
                        vil sende Sonen sin.
Dagens luke i kalenderen frå svigermor var 2 kjekke blad. Et fotballblad til Rolfen og eit juleblad til meg som eg skal kose meg med idag 


Igårkveld var det julebord/grøtfest på skulen. Då var det på med finstasen, og det blei ein fin kveld med koselig selskap, fin underholdning og god stemning.
                                                                              
                                    På dette bilde frå venstre; Annbjørg, Elisabeth, Elisabeth, meg, Jannicke, Maria og Ane. Musikk og dansejenter:)
                                                                  Eg er rett og slett eldst OG minst 


Eg og Henning i klassa

Ane og Marianne ♥
                                                                                                                                                                       
                               






                     Eit bilde av oss til slutt ♥



                   Ha ein god Søndag!

Vi har kost oss og slappa av so longt idag, Rolfen skal ein tur ut å synge no, mens eg blir heime og får litt orden på julegavene. PLUSS at eg må bake brød! Her var plutselig tomt av alt som heiter rundstykke eller brød idag. Restepizza til frokost? Jada, det funkar det ein søndag i advent

2 kommentarer:

  1. Rettelse: "Eg er rett og slett eldst, minst OG vakrast:*

    SvarSlett
  2. Nydelig du va, systå! Og so utruli fin på håret!! Krølla det eller fletta det? Det ser så koseli ut i leiligheita. Må behalde pynten til vi kjeme nedover i januar, okei? Lav u, siss & miss u! <3

    SvarSlett