"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

torsdag 17. november 2011

Våre 2 sofakrokar

Eg var heime ein tur i helga, og då var eg innom leiligheta vår som fortsatt står der. Meininga er jo at vi skal tilbake til den etter dette året, så vi tok ikkje med oss altfor mykje heimafrå. Og når eg kom heim å såg den deilige sofakroken vår, ville eg berre sette meg ned og nyte det litt. Gler meg til å få bruke denne sofaen igjen vertfall!

                                                                               Vår sofakrok i år:

Fin og grei. Og billig ;) Vi ville ikkje bruke altfor masse pengar på møblar når vi egentlig har det vi treng heime. Men ikkje den diggaste sofaen å ligge i når du er sjuk, eller vil slenge deg ned å finne ei behagelig stilling å ligge/sitte i. Men vi klarar oss med denne eit år, trur eg...

Sofakroken vår ifjord, og som fortsatt står heime;

Saknar denne deilige sofakroken vår!


Ellers hadde eg ei kjekk helg heime! Var heime frå Torsdagkveld, til Mandag ettermiddag. Koste meg heime hos mamma. Ute å rangla kvar dag:) Rakk også å besøke alle mine herlige sysken.

2 nydelige tanteungar som eg var på kafè med:







post signature

1 kommentar:

  1. Å, so kjekt å ha dej heime!! Må`kje verte FOR urban... Ulsteinvik også e no en by, da, egentlig.. ;)

    SvarSlett