"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

tirsdag 31. juli 2012

oh,yes I did!!

Eg skreiv i tidlegare innlegg at eg gjorde noko spesielt når vi var i Stockholm! Det eg gjorde kan du få sjå her:



Eg ramla nemleg bort i blekk, og vart markert for livet...:p
Eg hadde ikkje trudd at eg kom til å tørre det,eg som er nær å besvime berre ved synet av ei sprøyte eller for mykje blod. Haha.. men det gjekk som smurt og eg vart ikkje litt svimmel eingong;)



"live love dance", står det,
 og det er meg i tankar og sinn og passa veldig fint:) Noko eg kan leve med resten av livet!
-mobilbilde-









.................................
--Instagram--
--frutoemte--
.................................





Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

  1. KUUUUUUUUULT!!!
    Så sykt deg, Miriam :)
    Gratulerer, gratulerer, gratulerer!

    -Miriam

    SvarSlett
  2. WOW ! Så kuult!! :D
    elsker det som står !
    Gratulerer :)!

    SvarSlett