"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

fredag 6. juli 2012

Sverige-turist

Då har vi vore i Sverige sidan Tirsdag, og vi har kost oss så langt! Vi har hatt selskap saman med mine kjære svigerforeldre og lillebror Matin, og vi har hatt 2 koselige dagar i Gøteborg!

På Onsdag var vi i Liseberg,og det er fyrste gongen eg har vore der. Vi hadde eit deilig vær,med longt over 20 grade. Vi var inne i parken heile dagen og vart svimle. Og kjekt var det!:) det gjer meg absolutt ingenting å reise dit igjen!:)

Sverige er fint!:)

Idag sa vi hadebra til svigers,og eg å Rolfen tok turen vidare til Halmstad, og vert her nokre dagar før vi skal til Stockholm på Søndag (ja,som då er min BURSDAG!:)

Fleire bilde legg vi stadig ut på Instagram! "frutoemte" og "rolfen".
Ha ei god somarsnatt!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar