"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

lørdag 5. mai 2012

Tom leilighet og Rolfens bursdag

Som sagt, så driv det å blir tommare og tommare i leiligheta vår her i Kristiansand, og leiligheta i Usteinvik blir fullare ;) Siste helga i Mai er vi ferdige her, så det er plutselig ikkje så lenge igjen!
Sånn har det sett ut her med oss,som vist i tildligare innlegg: (dette blei tatt heilt i begynnelsen når vi kom hit, så det vart jo litt fullare her utover året også..)


Og sånn er det no siste månaden:
No såg jo det egentlig ikkje så veldig tomt ut på bilde som det følast her.
Det vi skal ha med oss heim herfrå er den kvite hylla å det lisje bordet, instrumenta til Rolfen og det som heng på veggen. Vi har fått solgt både sofa,bord,puff og seng, og det hjalp jo veldig på flyttelasset
Det er vel på kjøkkenet og heilheita vi merkar at her er tommare. Vi har sendt heim kjøkkenbordet vårt også, og det merkast godt! Håpar egentlig å få låne et her på skulen so lenge vi bur her.
Fikk meg nokren fine rose med Rolfen,til å pynte opp litt her
Elskar rosebukettar! Spesielt i rosa og kvitt!

Rolfen hadde då bursdag på Onsdag og vart 28 år! Vi var litt småtrøtte og slitne etter ei helg med masse køyring. Vi hadde hatt feiring nokon dagar før også, så på sjølve bursdagen så berre koste vi oss åleine. Var litt ute og farta, og på kvelden var vi ute i byen å spiste middag.
Eg et egentlig alltid biffmiddag når vi er på Egon, men det vart Bakt potet denne gongen. Ganske god :)
Verdens beste bursdags"gutt"
Onsdag var ein nydelig og varm dag!

Ellers så er eg veldig fornøgd med å få ha på meg ein bunad denne 17.Mai som kjem! Eg har aldri hatt ein bunad, men i år har eg fått lånt av svigermor. Og denne bunaden er det oldemora til Rolfen som har sydd! Og det synest eg er veldi gøy, når det går i arv :) Svigermor Randi fekk denne når ho var 12 år.. Så denne har vorte godt brukt av fleire i familen, og no får eg låne den litt også. Den er blitt sydd inn og ut nokre gongar,men like fin. Ein liten sniktitt..

Så no treng eg ei bunadskjorte! Nokon som har tips korr eg kan få tak i det? Og kva er prisen på ei sånn skjorte?



Ha ei fin helg folkens ♥






Klem
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar