"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

søndag 18. september 2011

Familieselskap

Alle som kjenne mej, veit at ej e en veldig familieperson. He stor familie, og syns det e veldig koselig! Nåke av det som ej savna mest når vi no he flytta, e jo alle mine skjønne tantebarn.
I helga he vi vært heime på Moltustranda en tur (mi kjære heimbygd), og Laurdag var det familieselskap. Klar for et lite bilderas?




To små armer
strekkes mot meg
to ivrige øyne
jeg er glad i deg.

To små armer
holder hardt om min hals
et vått kyss på munnen
svinger oss i en vals.

To små armer
to hender så små
to bein med små tær
hun har lært seg å gå.

To små armer
holder hardt, trenger trøst
trett og mykt lite kinn
hviler trygt mot mitt bryst

-ukjent-


Mine nydelige tantebarn!



Vi feira to av nevøane mine, 10 å 16 år.
Dagens aktivitet blei lego-konkurranse.
Her kjem nokre bilde av mine ivrige brødre og svogera i full sving. Vi skulle lage bil og robot..haha..


Små barn, store gleder!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar