"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

fredag 6. april 2012

Fyrste grillings i Kristiansand

Etter 10-dagers turnèen var det nokren fine dagar i Kristiansand. Sol og deilig temperatur! Eine dagen var det over 20 grader! Digg!




(Ein VELDIG flau skrivefeil her, der eg forøvrig er VELDIG klar over at ansGar skrivast med G!!) haha *flaut* Posta det likavel! ;)

Ein av dagane grilla eg saman med Maria, Henning, Elisabeth og Marianne frå klassa. Vi kosa oss i fineværet! På kvelden vart eg med å såg Ringenes Herre 1 for fyrste gong.. ja, fyrste gong.. Det vil seie, eg HAR sove igjennom den før.. Einaste eg huska var "You shall not pass!" også sovna eg igjen! Men denne gongen klarte eg å halde meg vaken heile filmen (extended version..berre sånn for sikkerhets skuld)




Deilig når sola kjem fram!! Eg gler meg til sommar!

No har vi akkurat våkna litt frå dvale, sidan påskeleir. Vi var ledara på tidenes beste Påskeleir på Hafjell med dei mest fantastiske ungdomane som finst. På leiren var vi 130 stk med ledarar. Frå Fredag til Onsdag. Sidan har vi vore hos svigers i Eidsvoll og lada opp litt. Eg tok ikkje altfor monge bilde på leir, men litt tok eg, så kanskje eg kan legge ut nokre bilde derifrå i neste innlegg. Det var vertfall ein fantastisk leir, og sjølv om ein vert utslitt, så er det virkeleg verdt det

"If our God is for us, then who could ever stop us. And if our God is with us, than what could stand against" ♥

Husk
at du er vakker, verdifull og
høyt
elsket av Gud!






Klem
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar