"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

fredag 2. desember 2011

Julekos i heimen



Bortskjemt av svigermor! Stor julekalender til meg og Rolfen ♥





Desse søte hjerta fekk vi i luke nr 2 i kalenderen frå svigermor! Kjempesøte :)



Denne ballerinaen sikla eg lenge etter på butikken Åhlèns, før eg endeleg kjøpte den.
Har no fått plass i vinduet. Søt liten sak

Idag har vi vaska og styrt her i leiligheta! Laga pizza, spist litt digg, og sett gullrekka på Tv! Herleg Fredagskveld.
No har eg berre ei bekymring, og det er tåa mi. Klarte å skade stortåa i dansetimen idag. Å det passa jo veldig dårlig. Har ikkje klart å stå på tå eller gått skikkelig med foten etter det skjedde. MEN, eg håper det går over no når det er helg og eg får kvilt meg litt!

Har DU adventskalender?
Evt. kva slags kalender?

GOD HELG ♥






post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar