"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

tirsdag 19. juni 2012

Kristiansand-stuff

Kristiansand by, vart eg igrunn veldig glad i!
Her er nokre ting eg saknar litt ekstra, no som eg ikkje bur der lengre...

* Å gå i "Markens", den koselige handlegata, og ta ein kaffekopp på ein koselig kafè,eller kjøpe ein is i isbaren.
* Gå ned til sjøen og ligge på svaberget

* Yndlingsbutikkane mine; "Upstairs" og "No.1"
* Gå innom den stooore bruktbutikken Shalam
* Ha venner, bokstavleg talt rett rundt hjørnet
* Middag ute på verandaen i sola
* Gå opp til skulen rett ved å bruke dansesalen ♥ når eg vil
* Sørlandsenteret, Ikea og Dyreparken 5 min fra leiligheta

* Dronningen restaurant og dets nydelige mat og dessert (oppdaga den desverre litt for seint på året)
* Sjå "Friends"-episode saman med andre Friends-elskarar(og Ben&Jerrys elskarar vel og merke)
* Desse herlige folka:
* Å ha flyplassen 10 min unna
* Hamresanden
Ja, det var vel dei tinga eg kom på no ++
 Mens eg vart sitande å bla litt i bilda mine, so fann eg bilde ifrå eit rollebryllup som vi hadde på skulen.. Det er altså eit skikkelig rollespel, der kvar enkelt får utdelt ei rolle dei skal spele, der er både brudepar,vielse og fest, og moonge rare gjestar..
Gjett kven vi var....
Tarzan & Jane it is!
Eit veldig mørkt bilde, men det var berre så veldig situasjonsbilde at eg måtte ta det med! Monge spesielle gjestar som sagt..som spelte rollene sine veldig godt!haha;)
Kjærleiksgudinnen Afrodite og Askepott(om eg hugsar rett), og Tarzan som fann ein grasflekk nærme skogen!

Det var nokre få bilde, ein morsom kveld var det ihvertfall!
Ein får ikkje meir moro en man lagar sjølv!

Hadde nokre koselige daga siste veka på Ansgar, med grillkos, strand, avslutningskveldar og kos!




Vi har hatt eit herlig år på sørlandet, og gler oss til vi skal innom der på ferie seinare
No for tida kosar vi oss her i Ulsteinvik, med vår etterlengta digge sofa, fjell og sjø, litt sol og litt regn, familie og gode vennar, og tilbake i jobblivet! No er det 2 veke til vi skal på ein liten roadtrip-ferie! Det blir digg!

Klem

post signature

1 kommentar:

  1. Fru Knotten Torvik19. juni 2012 kl. 17:12

    Nydlige bilde!! Du fe virkelig fram stemninga når du teke bilde! Kjempekos <3

    SvarSlett