"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

torsdag 8. mars 2012

Kakao, cookies og kos

Må berre dele dette bilde av meg og mine flotte søsken og mamma!


♥♥

Denne veka har gått fort, og det har vore mykje å styre med! Eg har brukt masse tid i dansesalen, og har vore dansevikar på kulturskulen her i Kr.sand bl.a.
Igår hadde eg ein koseleg kveld saman med nokre herlige jente. Vi såg film, og koste oss med Kakao m krem, marshmallows og cookies! hehe, snakk om å kose seg! Det er bra vi dansar masse om dagen :)

-mobilbilde-
Vi såg "Definetly, maybe"! Skikkelig skjønn og morsom film!

No i helga vert det fullt kjør her på skulen! Vi skal ha besøk av ein heil gjeng med ungdomar, og dei skal være her heile helga på "Creative". Vi skal stå for forskjellige workshops o.l, og eg og ein gjeng frå klassa skal ha danseworkshop bl.a.
No skal eg ligge på sofaen resten av kvelden og slappe av og nyte det!




Klem
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar