"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

fredag 16. mars 2012

God stemning

Igår var det en nydeleg dag her i Kristiansand. Sola skinte, himmelen var blå og det føltes som vår! Ja takk, til fleire sånne dagar! Etter ein dansetime, gjekk vi ut og tok litt bilde og filma litt. Nokre få glimt:

Foto Kjell Tore Myre

Eg går i klasse med ein herleg gjeng!




I skrivande stund burde eg egentleg pakke siste rest, og gå å legge meg. Istadenfor sit eg her og gomlar i meg ein Ben&Jerrys is og kosar meg med blogg! Imorgon reiser vi på turnè, og vi er klare for 10 dagar med song, dans og bussliv på det fine vestlandet!
Her kan du sjå om vi kjem nærme der du bur:

Dette er ekte gospel med truck og god stemning! Anbefalar å ta turen
Verte kjekt å treffe kjente folk rundt omkring vertfall!:)
Det vert sikkert ikkje så mykje blogging på turen,men det vert nok ei oppdatering når eg kjem heim!
Ønsk oss lykke til, og kom gjerne på konsert og forestilling om du er i nærheita!

..On the road again..☺




Klem
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar