"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

onsdag 22. februar 2012

Vinterball rundt hjørnet

Den siste veka har vi på danselinja brukt ein del tid på planlegging og forberedelsar til vinterballet som plutseleg er imårgå! Vi har ansvar for denne kvelden, og vi har planlagt til den minste detalj. So vi håpar det vert ein kjekk kveld for alle og at alle vert fornøgd!

Ein liten sniktitt på noko av alt det vi har holde på med.
Tenkte å ta litt bilde når vi har pynta ferdig alt imårgå. Kan ikkje røpe nåke no ;)

Vi har forresten hatt Waltz-kurs idag! Solveig og Henning i klassa leda an, og det vart full dansesal! Eg elskar par-dans, og skal nok få dratt med meg Rolfen nokre runde på dansegulvet imårgå
Creds til Sol&Henning som var kjempeflinke å lære vekk idag;)
Eg fann fram kjolen ikveld som eg skal ha på meg imårgå, må sjekke om den er like fin etter ei stund i klesskapet. Her er ein liten smak..



My favourite shoe, and perfume
;)



Vi har også vore på Vågsbygd vgs å vist forestillinga vår denne veka. For musikk, dans og drama studentar. Og i forrige veke var vi i Flekkefjord, Grimstad og Vennesla.  Har fått berre bra tilbakemeldingar! Kjekt! ☺
Då har vi spist ein grandis-pizza til middags/kvelds (huff) og er snart klar for å ta kveld og våkne til ein hektisk dag imårgå!

På Fredag er det Vinterferie!!





Klem
post signature

1 kommentar:

  1. Fru Knotten Torvik23. februar 2012 kl. 20:53

    Gler oss til dåkke kjeme oppover i vinterferien!! :) Masse lykke til med ballet i mårga! Verte sikkert kjempeflott! ;) Stor klem <3

    SvarSlett