"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

torsdag 9. februar 2012

Back on track

I helga var altså skulekoret på ein liten turnè! Eg låg sjuk forrige veke, men klarte å være med på konsert på Laurdagen, og fekk site i salen og høyre på! Å det var jo ganske greit å få oppleve det og, veldig gøy faktisk. Dei rocka ganske bra!
På Søndag var eg endå betre, og eg var med på 2 konsertar og song. Kjenner at å være med i eit sånn kor er eit av dei tinga eg kjem til å savne aller mest når vi er ferdige her!


Sunniva digga! Og syng solo på den songen her. Ho har den mest fantastiske stemma!
Blir ikkje denne dama her ein artist i denne verda her, så veit ikkje eg!
Sunniva Hamnes Johansen. Husk navnet!

Etter helga vart eg vertfall frisk og rask, og eg kjente at det var digg å bevege kroppen igjen!
Neste veke skal vi (danseklassa) reise rundt og opptre med "Elsket" forestillinga vår, litt i nærområda her. Begynne å forberede oss til 10-dagers turnè på vestlandet i Mars!
No skal eg, Marianne og Lina snart på eit dansestudio og danse endå meir.Vi skal på prøvetime hos Spin Dansestudio inni byn, å sjekke ut om det er noko vi vil gå på det halvåret her!
Oh, what a joy it is to dance! ♥

Vart veldig rastlaus når eg låg sjuk så lenge.. Så kamera holdt meg med godt selskap!
some of my favourite things:










Klem
post signature

1 kommentar:

  1. Fru Knotten Torvik9. februar 2012 kl. 23:26

    So bra at du e friske igjen,siss!! Nydlige bilde, ja<3 Kjeme dåkke hit i mars da?

    SvarSlett