"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

lørdag 21. januar 2012

Guds vakre natur!


Mamma og eg har vore ute å gått idag! Måtte ta dette bilde med mobilen min. Vakkert! Minnar meg om vakre vene Sunnmøre

Ellers så har eg nettopp videochatta med Rolfen min ifrå New Orleans, og det var ei rein gledje! Kjipt å være vekke frå kvarandre so lenge, utan mobil kontakt kvar dag! Jau, han klarte og miste mobilen i do fyrste dagen! haha...  So dermed har det vore lite kontakt, og det er veldig unormalt til oss å være! :P  Pluss at det er 7 timars forskjell, så det er ikkje akkorat lett å tilpasse videochat då. Men det er jo veldig digg å kjenne at vi saknar kvarandre SÅ mykje! GLER meg til Tirsdag, då skal eg stå på flyplassen om morgonen og klemme han lenge og vel.

Idag tok eg med mamma i dansetimen, så ho fekk sjå kva vi gjer på kvar dag. Trur eigentleg ho godt kunne tenke seg å være med! hehe..
 Vi har også hatt skikkeleg vaske dag idag. Vaska og støvsuga, tatt 3 klesvaskar, rydda vekk den minste detalj som minnar om jul og kosa oss med deilig middag til slutt! Klar for helg! Kjekt å ha mamma på besøk ♥

Ha ei fin helg kjære du!

Klem
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar