"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

tirsdag 5. juni 2012

Bye bye to yesterday ♥

No er tida i Kristiansand forbi! Ansgar skuleår er over, og alle er på flyttefot vekk ifrå den lisje bobla som vi har budd i!
Trist er det alltid og avslutte noko som har våre så utruleg bra.. Men det betyr jo også ein start på noko nytt..


1 stk litt trist Miriam, når ho forlot leiligheita og Ansgar!

Takk til Kristiansand by og alt den hadde å by på! Kjem alltid til å være litt småforelska i den byen.. Og ikkje minst folka som gjor året til ein opplevelse i seg sjølv.

Eit "Ting-som-eg-kjem-til-å-savne-i-Kr.sand-by"-innlegg dukkar nok opp etterkvart! For det er ganske så mykje!

No har vi vore parkert i Eidsvoll sia Laurdagsnatt, og tek dei resterande 8 timane heim til Ulsteinvik imårga.
Håpe du tek godt imot oss igjen Ulsteinvik ♥

GOD NATT!




Klem
post signature

4 kommentarer:

  1. jannicke isadora5. juni 2012 kl. 01:10

    Takk for i år og at jeg har fått blitt kjent med deg! Du er en gledespreder uten like! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. So koselig sagt! Tusen takk Jannicke! Å takk d samme! =)

      Slett
  2. Ane Regina Nygaard5. juni 2012 kl. 17:14

    Utrolig gla eg blei kjent me deg her Miriam :D <3 Du e unik, og eg komme te å savna deg masse... Gi gjerna besjed hvis du e i nærheten ;) Stoor klem fra meg her på Vestlandet :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ane <3 Takk d samme! Du er god:)STOR klem <3

      Slett