"The greatest thing you`ll ever learn, is just to love, and be loved in return"

torsdag 27. oktober 2011

A day in New York City #Part 3

Eg har SO masse kjekke bilde som eg vil legge ut, men trur rett og slett eg må ta meg sammen og berre prøve å ikkje plukke ut altfor monge, for då vert det veldig fort part 6 og 7 av desse innlegga her :P  Og eg tenkte egentleg berre å lage 2-3 delar med New York innlegg. Menmen, vi for sjå korleis det går :)

Statue Of Liberty! Vi tok båten ut til den lisje øya og fekk nokre bilde av frihetsgudinna! Denne dagen skulle vi egentleg ta ein båttur med NY Waterway, men då vi kom dit så hadde siste båten nettopp gått :( Det var veldig trist! Men, samtidig så var det litt kjipt vær den dagen, så vi hadde kanskje ikkje fått den fulle opplevelsen. Denne båten tek oss med rundt heile området, og gir oss sjansen til fantastiske bilde av både frihetsgudinna, utsikt inn mot byen, Brooklyn Bridge og masse meir. Denne turen hadde eg gleda meg masse til, så litt trist var det, MEN det skal eg ta igjen ein anna gong! :)
Vi fekk vertfall tatt båten ut til Statuen, og tatt litt bilde der. Kunne fått veldig fine bilde av byen på vei inn mot land igjen, men det var så mykje tåke, at det ikkje blei nåke bra.
På vei til køen forresten, møtte vi på ein gatemusikant, som spurte kva land vi kom ifrå. Då vi sa Norge, begynte han å spele nasjonalsongen vår på "trommene" sine for fullt. Det var veldig kjekt og han fekk jo litt peng med oss for den fine innsatsen. Tru at vi song for full hals ilag med han då ;) Ja! Her kjem eit lite bilderas frå turen! :)



Eg ting eg også ville prøve å få til når eg var der, var å besøke Ground Zero. Vi var der et par gongar, men det passa aldri å gå inn i det minne-musèet som dei opna i forbindelse med 10-års markeringa. Men det var,for meg sterkt å berre være der på plassen, sjå korr dei driv med igjenoppbygging av denne tragiske hendelsen som ramma dei.Der hong flagg og låg litt blomster her og der. Dei driv å bygg ein høg skyskrapar,som skal være "Freedom-Tower".
Der var ein long vegg, på fortauet, der det var laga til minne om denne dagen og alle dei som mista livet. Eg tok nokre bilde av dette. Ellers tok eg ikkje så monge bilde derfrå, ville heller berre gå rundt å sjå å tenke, å minnast alt dette. Det var masse inntrykk.Tenke på den dagen å korleis det måtte være..

Dedicated to those who fell and to those who carry on.♥
May we never forget. ♥
Vi gjekk også forbi, "Manhatten-corner", ein heil bråte med demonstrantar som virkeleg demonstrerte. Der var hippie-bilar, masse politi, monge TV-kanalar og fullt liv. Tok bilde av ein kar her:


Vi var forresten på 5 forskjellige workshops. Vi var på Flamenco,som eg nevnte, så var vi på Bollywood-dance, noko som var utruleg morsomt! Åso på Horton-teknikk, Afro-jazz og Tango! Veldig gøy! Når Laurdagen kom, var vi på Joyce Theatre igjen og såg ei forestilling. Det var utruleg bra! Eg anbefalar virkeleg og stikke til Joyce Theatre på Laurdagar å sjå på forestillingar som dei har, det er absolutt verdt det. Det var dei beste forestillingane vi var på. På vei til ei anna forestilling igjen som vi var på , gjekk vi igjennom Central Park ♥

I loved it!!




New York gleder:



To vakre damer og Starbucks ♥


"FRIENDS"-leiligheten ♥



Kva er vel bedre enn å avslutte ein herleg dag med Ben&Jerrys iskrem ♥ ♥
ÅH, NAM!!

Søndagen, som var siste heile dag i byen, brukte vi bl.a på å gå opp i Empire State Building!
Bilda talar for seg sjølv :)


Vi ventar på å komme inn til simulatoren som vi tok! Vi satt liksom i helikopter å flaug over byen, det var gøy!


Vi blei så klart møtt av sjølvaste KING KONG ;)










hehe, priceless uttrykk på Maria!!

Resten av den siste dagen blei brukt til shopping, å litt souvenir kjøp og div. Eg og Madde skulle på "Niketown" på fifth avenue, og fant ut at det var ein del gater å gå, ca 10, dermed haika vi med ein sånn dere syklist. Som var veldig hyggeleg!


Det var deilig å sitte!! Det morsomme var at når vi trudde vi var framme og han slapp oss av, så ser Madde i boka si igjen (Gatelangs), å der sto det street 57, Ikkje 52!! Dermed måtte vi gå litt til likavel da ;)
Avslutta kvelden med å ete på ein meksikansk restaurant nær hotellet vårt. Vi ville egentlig på Time Square, men der var visst oppstyr, og kvelden før hadde der vært 30000 demonstrantar i gatene.
Koseleg blei det uansett!

Marianne og Lina til venstre. Madde og Henning til høgre.
Elisabeth x2 på bilde til venstre. Irina, Maria og Solveig til høgre.
Der var nokre hyggelege meksikanske menn kom og spelte for oss!



Elisabeth, eg og Maria.

New York må berre opplevast. Rett og slett :)
So long, New York City ♥







post signature

2 kommentarer: